Uprzejmie informujemy, że wystartowała jubileuszowa, 10. edycja Budżetu Obywatelskiego w Warszawie.
Projekty można zgłaszać do 25 stycznia 2023 r., a zainteresowani mieszkańcy mogą liczyć na wsparcie w trakcie dyżurów urzędników i możliwości konsultacji swoich pomysłów podczas dwóch maratonów pisania projektów. Projekty do Budżetu Obywatelskiego  mogą składać także osoby poniżej 13 r.ż., ale formularz zgłoszeniowy projektu powinien zostać wypełniony przez opiekuna prawnego osoby małoletniej.

Dyżury konsultacyjne dla autorów projektów: 

  9 stycznia, godz. 16.00 do 18.00

16 stycznia, godz. 16.00 do 18.00

23 stycznia, godz. 16.00 do 18.00

Urząd Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27, Wydział Obsługi Mieszkańców 

Maraton pisania projektów: 

14 stycznia, godz. 11.00 do 15.00

Centrum Łowicka - Dom kultury w Dzielnicy Mokotów, ul. Łowicka 21 

21 stycznia, godz. 11.00 do 15.00

Dom Kultury KADR w Dzielnicy Mokotów, ul. W. Rzymowskiego 32 

Przyjdź lub zgłoś swój projekt przez stronę bo.um.warszawa.pl 

Kwota przeznaczona na Budżet Obywatelski w Dzielnicy Mokotów to 8 722 733 zł. Limit na projekt w Dzielnicy Mokotów wynosi 1 744 547 zł.

Najważniejsze zasady zgłaszania projektów:

Projekty mogą składać wszyscy mieszkańcy m.st. Warszawy.
Składanie projektów jest imienne i wymaga podania swoich danych osobowych. Dane te nie będą nikomu udostępniane.
Projekt można złożyć:
w formie elektronicznej przez stronę bo.um.warszawa.pl,
w formie papierowej (na formularzu) w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Mokotów ul. Rakowiecka 25/27,
korespondencyjnie z dopiskiem „budżet obywatelski”  na adres Urząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ul. Rakowiecka 25/27. 
Każdy uprawniony może składać projekty na dwóch poziomach: dzielnicowym i ogólnomiejskim. Wybór dzielnicy nie jest uzależniony od miejsca zamieszkania lub zameldowania;
Każdy mieszkaniec może zgłosić dowolną liczbę projektów na obu poziomach.
W przypadku gdy składającym projekt jest osoba małoletnia poniżej 13 r.ż., formularz zgłoszeniowy projektu powinien zostać wypełniony przez opiekuna prawnego.
 
Do projektu należy dołączyć m.in.:

Listę poparcia zawierającą imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz podpis co najmniej:
20 mieszkańców dzielnicy m.st. Warszawy, w której zgłaszany jest projekt, popierających projekt na poziomie dzielnicowym;
40 mieszkańców m.st. Warszawy popierających projekt na poziomie ogólnomiejskim.
Przy czym do liczby mieszkańców popierających projekt nie wlicza się projektodawców danego projektu.

Zgodę autora na wykorzystanie utworu dla celów budżetu obywatelskiego (w przypadku, gdy projekt przewiduje korzystanie ze wskazanego przez projektodawcę utworu). 

Szczegółowe informacje są dostępne pod linkiem https://bo.um.warszawa.pl/ (w zakładce „Dowiedz się więcej”)

Koordynator ds. budżetu obywatelskiego w Dzielnicy Mokotów
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 443 63 32.